Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Muğla’da Galatasaraylıların şampiyonluk sevinci

Galatasaray, Süper Lig’in 33. haftasında Antalyaspor’u 4-2 yenerek şampiyon olmasının ardından sarı-kırmızılıların zaferi Muğla’nın Menteşe ilçesinde coşkuyla kutlandı. Antalyaspor maçının bitiş düdüğü ile sokağa dökülen Galatasaraylı taraftarlar …

Galatasaray, Süper Lig’in 33. haftasında Antalyaspor’u 4-2 yenerek şampiyon olmasının

Galatasaray, Süper Lig’in 33. haftasında Antalyaspor’u 4-2 yenerek şampiyon olmasının ardından sarı-kırmızılıların zaferi Muğla’nın Menteşe ilçesinde coşkuyla kutlandı.

Antalyaspor maçının bitiş düdüğü ile sokağa dökülen Galatasaraylı taraftarlar araçları ile konvoy gerçekleştirdi. Konvoy sonrası Cumhuriyet meydanında toplanan taraftarlar şampiyonluğun sevincini doyasıya yaşadı.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Eğitim Destek Platformu (EDEP) Muğla İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Merkez
Sıradaki Haber EDEP Muğla İl Koordinasyon Kurulu toplantısı yapıldı